Specialist aftersalesondersteuning

WAT JE ZULT DOEN ALS Specialist aftersalesondersteuning

In deze functie ondersteun je het verkoopproces en zorg je voor een uitstekende follow-up voor onze klanten.
Je bent de verbinding tussen klanten en interne afdelingen en zorgt ervoor dat hun vragen correct en efficiënt worden behandeld.
Met jouw servicegerichte instelling help je de kwaliteit te handhaven en de dagelijkse workflows te verbeteren.

Tot je taken behoren:

  • Klantcontact & follow-up: Je volgt klanten op na een aankoop, beantwoordt vragen en biedt oplossingen waar nodig.
  • Assistentie bij offertes: Je ondersteunt bij het maken van offertes en denkt mee over commerciële mogelijkheden.
  • Procesverbetering: Je identificeert mogelijkheden om de servicekwaliteit en efficiëntie te verbeteren zonder de dagelijkse werkzaamheden uit het oog te verliezen.
  • Afhandeling van serviceverzoeken: Je zorgt ervoor dat alle klantverzoeken correct worden afgehandeld en dat verwachtingen worden gemanaged.

WAT WIJ AANBOD

  • Een afwisselende en dynamische rol met verantwoordelijkheid
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een professionele maar informele werkomgeving waar teamwerk voorop staat
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling
  • Reiskostenvergoeding of NS Business Card (indien van toepassing)
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8% vakantiegeld
  • Gratis parkeren en opladen op onze locatie in Oss

WIE JE BENT AS Specialist aftersalesondersteuning

  • Afgeronde MBO of HBO opleiding, bij voorkeur in een commerciële of administratieve richting
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie (klantenservice, verkoop binnendienst, ondersteuning na verkoop)
  • Een servicegerichte instelling met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels
  • Affiniteit met systemen zoals CRM-software en Microsoft Office

WERKEN BIJ stedelijke mobiliteitssystemen

Bij Urban Mobility Systems werken we aan praktische elektrificatie voor zware machines en emissievrij transport.
We ontwerpen en bouwen elektrische aandrijflijnen, batterijsystemen en repower-oplossingen die werken in echte industriële en bouwomgevingen.

Onze cultuur is gebaseerd op duidelijke communicatie, teamwerk en eigenaarschap.
Wij geloven dat een sterke samenwerking binnen onze teams essentieel is voor het leveren van betrouwbare systemen aan onze klanten.

GEÏNTERESSEERD?

Als je vragen hebt over deze functie, neem dan contact op met Anita van Dinther via recruitment@urbanmobilitysystems.nl of +31 (0)85 130 0090.

DE AANVRAAGPROCEDURE

TOEPASSING

Stuur ons je CV en vertel ons waarom je denkt dat je bij deze functie en bij UMS past.

FEEDBACK

Ons HR-team beoordeelt je sollicitatie.
Je ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie.

INLEIDING

We nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Oss voor een kennismakingsgesprek.

FOLLOW-UP

Soms is één gesprek genoeg; soms helpt een tweede gesprek ons om je vragen of technische achtergrond verder uit te diepen.

CONTRACT

Als we allebei enthousiast zijn, doen we je een contractaanbod.
Als je akkoord gaat, verwelkomen we je graag in het team.

Stap 1
Stap 2
Stap 3
Stap 4
Stap 5
RECHTSTREEKS SOLLICITEREN

"*" geeft vereiste velden aan

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 20 MB, Max. aantal bestanden: 2.

    We zijn beschikbaar via telefoon of verwelkomen u door afspraak op onze locatie in Oss.

    Locatie

    Galliërsweg 16-18
    5349 AT Oss, Nederland

    Beschikbaarheid

    Dagelijks van 09:00 - 17:00 

    nl_NL